My music

🎧🎼اهنگ های جدید و تمام اهنگ های زیبا ترکی 🇹🇷و فارسی وانگلیسی🇮🇷🎼
آخرین مطالب
  • ۱۴ می ۲۰ ، ۱۸:۱۸ dj sparta modern talking remix
  • ۰۵ می ۲۰ ، ۱۷:۲۵ dj spartA
  • ۱۴ اکتبر ۱۹ ، ۲۱:۳۹ dj bjam -olabilir
  • ۰۱ اکتبر ۱۹ ، ۲۰:۵۵ sevgi yilmaz-bile bile yandi ureyim
  • ۳۱ جولای ۱۹ ، ۱۵:۱۴ puzzle band - bebinim hamo
  • ۳۱ جولای ۱۹ ، ۱۵:۰۸ reza bahram - kash
  • ۲۵ ژوئن ۱۹ ، ۱۶:۰۵ Mehrad Jam - shiko pik
  • ۲۴ ژوئن ۱۹ ، ۱۵:۴۳ Amirtataloo-khaar
  • ۲۴ ژوئن ۱۹ ، ۱۵:۴۱ Amirtataloo-begoo key
  • پربیننده ترین مطالب
  • ۰۲ فوریه ۱۹ Ibrahim Tatlises ..New Remix 2019
  • ۰۱ ژوئن ۱۹ dj.a.s.t - suspus ceza remix
  • ۰۸ مارس ۱۹ Sasy..Gentleman
  • ۰۸ دسامبر ۱۸ Aleyna Tilki....yanliz cicek
  • ۲۲ می ۱۹ mehrdad jam - shomal
  • ۱۹ دسامبر ۱۸ sasy...hali hali
  • ۰۵ ژوئن ۱۹ Tm Bax -Lazemi
  • محبوب ترین مطالب
  • ۱۶ آوریل ۱۹ Yas...Sefareshi
  • ۲۲ فوریه ۱۹ Macan Band...Hese Ajib
  • ۰۸ آوریل ۱۹ Horoosh Band..Delam Parishone
  • ۲۹ مارس ۱۹ Reza Bahram...Atash
  • ۲۲ فوریه ۱۹ Reza Sadeghi...Asheghi Yani
  • ۲۴ می ۱۹ dj ast telegram chanel
  • ۰۶ آوریل ۱۹ Ehaam... Vay Az In Halam
  • ۱۳ آوریل ۱۹ Ali Yasini..Engar Na Engar
  • ۱۱ آوریل ۱۹ mohsen yeganeh...Moohat
  • مطالب پربحث‌تر
  • ۳۱ جولای ۱۹ reza bahram - kash
  • ۱۱ مارس ۱۹ Hoorosh Band...Ahay
  • ۱۹ دسامبر ۱۸ sasy...hali hali
  • ۰۹ دسامبر ۱۸ Hossein kouyar...bi to ma shodan
  • ۱۹ دسامبر ۱۸ تلگرام ما
  • ۱۴ اکتبر ۱۹ dj bjam -olabilir
  • ۰۵ می ۲۰ dj spartA


  • My music

    برترین و بهترین اهنگ های روز دنیا رو از سایت ما بگیرید

    آخرین نظرات
    • ۲۴ ژوئن ۱۹، ۱۵:۴۸ - طراحی اپلیکیشن عالی بود


    My music

    🎧🎼اهنگ های جدید و تمام اهنگ های زیبا ترکی 🇹🇷و فارسی وانگلیسی🇮🇷🎼


    سه شنبه, ۱۶ آوریل ۲۰۱۹، ۰۵:۵۶ ب.ظ








    واسه تو راحته شایدم عادته

    منو یادت بره این یه واقعیته


    من و تو باهمیم ولی هرکدوم یه جور

    تو دلت یه جای دور من صبور و بی غرور


    یادمه یادمه چشاتو یادمه

    گفتی شک نکن به من، صداتو یادمه


    چی عوض شد عزیزم که دلت با دلم نیست

    چرا دست من و تو توی دستای هم نیست


    جوابمو بده، کجا دلت برید ؟

    چی شد که رابطه به اینجاها رسید ؟!

    یه راه حل بده چقد بگم بهت

    واسه تو هم بده بی من ببیننت


    یه دل دارم و صد تا دلشوره هست

    همش جر و بحث، هی دلم ازت شکست


    تو و قلبی که رفته من و حسی که مونده

    توی ذهنت یه چیزی منو راحت شکونده


    صحبت عادته نه عشق و عاشقی

    من پر از حرارتم تو به فکر منطقی


    بی تو سرگیجه دارم همه چی رو هواست و

    چرا دیگه نداری به من اون حس خاصو … ؟


    جوابمو بده، کجا دلت برید ؟

    چی شد که رابطه به اینجاها رسید ؟!

    یه راه حل بده چقد بگم بهت

    واسه تو هم بده بی من ببیننت

    Amir Anvari

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی